www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

utorak, 01.05.2007.

hvala

ja uopće ne znam kako nekome objasniti Tvoju ruku,Tvoju milost,Tvoju dobrotu..
koliko puta sma već pala, i koliko puta Te zanijekala, koliko puta tražila da stavim prst u Tvoje rane, koliko puta bez vjere da će biti dobro strahovala od sutra...i kad bih došla do zida...i kad bih sve opcije izvrnula i ispremještala...i kad bih bila na izmaku snaga...Ti si ponudio svoje rame..Ti si jednostavno ...samo dao mi do znanja, da Ti jesi..da si tu..da mijenjaš nemoguće...da svi zakoni...sva pravila..sve predodžbe o nečemu ustaljenom..poznatom...gube snagu i djeluješ Ti
i tad gledam ko dijete razrogačenih očiju Tvoja djela...divim se i čudim..a ne mogu nikome objasniti svoj ushit viđenim...
ploviš po mom životu ..pokazuješ mi Sebe...i kroz muku i kroz ...ni ne znam kako se to može nazvati..ima li riječi za taj osjećaj...to je nekako puna duša Tebe..kao pamuk kad nabubri u svojoj opni..pa hoće raspuknut se i svima pokazati svoju ljepotu

i stalno mislim zašto si to uredio tako da se ne može drugima ispričati...da se ne može prenijeti...stalno me muči to kako bih rekla nekoj duši u potrebi da je s Tobom sve divno pa ikad je najgore...nakoji način prenijeti bar trunku tog osjećanja..
i onda si mislim...da je to zbog toga što si rekao da tražimo...i da ćemo tad i naći...
i da je to zbog Tvoje savršenosti u kojoj nisi želio da itko na ikoji drugi način..ni nagovorom, ni ikojim drugim poticajem dolazi k Tebi..osim čiste, nepatvorene, i iskrene želje za Tobom po Riječi Tvojoj..
i vidim tu toliko savršenstvo da ostajem bez riječi,misli,daha

daješ mi da se odmorim..pa me opet učiš..dušu mi siješ kroz svoje sito...da sav talog i mulj ode opran Tvojom vodom...i nikako mi nije jasno zašto i kako si ikad odlučio da mene ovakvu poželiš obradovati i jednom svojom milošću...na koji način da kažem hvala?
i znam da nema oduženja ili nečeg sličnog..ali mislim da bih i ja trebala nešto učiniti.. da bi bar malo rekla hvala

volim Te moj Isuse svim svojim bićem

01.05.2007. u 01:12 • 16 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>